Cum comand?

Comanda se poate face pe site sau telefonic la numărul 0759 670 670 | 0759 671 671 (departament comenzi) în fiecare zi  între orele 08:00 si 20:00.

Pentru a plasa o comandă pe site trebuie să intrați în pagina produsului și să completați formularul de comandă.

După plasarea comenzii veți fi contactat telefonic în cel mai scurt timp pentru confirmare.

De asemenea, pentru orice informații suplimentare legate de produse sau comenzi ne puteți contacta pe e-mail: unitehplusgrup@gmail.com

 

Livrare și plată

Transportul se realizează prin intermediul firmelor de curierat (Dragon Star Curier, Sameday, GLS)  și este gratuit (în raza de acoperire a rețelei de livrare firmei de curierat).

  • În cazul în care livrarea nu se poate realiza gratuit în localitatea dvs., veți fi anunțat telefonic și veți putea opta pentru plata taxei de kilometri exteriori sau livrarea gratuită la cel mai apropiat sediu al firmei de curierat.
  • Pentru comenzile care nu depășesc valoare de 500 lei, taxa de transport care reprezintă un taxă fixă de 25 lei este obligatorie.

La livrare, se poate solicita verificarea coletului, care generează un cost suplimentar de 15 lei.

Livrarea se realizează în 24-48 de ore de la confirmarea comenzii. Produsele se pot livra la domiciliu sau se pot ridica din sediul firmei de curierat.

Plata se realizează în sistem ramburs (la primirea produsului). Este posibilă și plata prin ordin de plată sau transfer bancar, dar acest lucru trebuie solicitat in prealabil.

 

Garanția

Produsele UNITEH beneficiază de 24 luni garanție (excepție fac componentele consumabile).

Produsele comercializate pe website-ul www.granulator.ro corespund condițiilor de calitate și conformitate, și nu pun în pericol sănătatea sau siguranța utilizatorilor.

In cazul în care produsul nu funcționează corespunzător în ciuda respectării instrucțiunilor din manualul de utilizare acesta va fi reparat sau înlocuit cu unul nou în maxim 15 zile lucrătoare de la returnare. Trebuie să trimiteți produsul înapoi în aceeași stare ca la achiziție sau doar componenta cu probleme (în ambalajul original, cu toate accesoriile și copie după documentele care l-au însoțit).

Dacă produsul este defect în momentul achiziționării, firma noastră se angajează să plătească cheltuielile de transport. Constatarea defecțiunii trebuie să fie făcută în decursul a trei zile de la primirea coletului în conformitate cu legea 449/2003,296/2004 și O.G. 21/92 .

Drepturile consumatorilor sunt în conformitate cu legislația română în vigoare la data vânzării.

Garanția și service-ul sunt oferite la depozitul firmei noastre.

Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției . Nu eliberăm duplicate pentru certificatul de garanție.

Produsul se va trimite în garanție cu ambalajul original, certificatul de garanție, accesoriile aferente.

Garanția este valabilă pentru folosirea produsului în regim personal (casnic).

Intervențiile neautorizate sau folosirea incorectă a produsului duc automat la scoaterea lui din garanție.

Defecțiunile survenite în urma descărcărilor electrice, șocurilor electrice ,șocurilor mecanice și termice, expunerea la umezeală sau contactul cu lichide, utilizarea necorespunzătoare a dispozitivului, folosirea unor materii prime nepotrivite – nu fac obiectul garanției. De asemenea, elementele consumabile nu fac obiectul garanției.

Deteriorarea sigiliilor sau înlăturarea lor de pe produs duce automat la scoaterea acestuia din garanție.

Garantarea calității și conformității serviciilor oferite de granulator.ro, acordarea garanțiilor și returnarea produselor se realizează în conformitate cu legislația specifică în domeniu, respectiv:  Comerț electronic și Contracte la distanță, așa cum se precizează pe site-ul oficial al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor în Romania www.anpcnet.ro. în conformitate cu legea 449/2003,296/2004 și O.G. 21/92.